fredag 23 maj 2014

Longtime no seen!


Jag jobbar för fullt och har tyvärr inte tid att skriva så mycket, 
I tisdags var det vårruset, första gången jag sprang och jag kom in på 29,32! Vilket resulterade i en 542 plats av 1021 tidtagare och 6000 medtävlande! Så nöjd är jag! 

Ja och sedan har det bara blivit jobb, jag har inte ens hunnit springa då jag kommer hem så sent på kvällen, Aja vi går se om det hinns med något pass snart! Kommer inte att kunna vara med på måndag heller för då har jag stängning så slutar kl 20! 

Dagen idag har varit skit tuff och dryg då jag har känt mig väldigt hängig och orkeslös, frossa och väldigt varm omvartannat! Ja en väldigt konstig dag, ur och illamående med! Men hoppas verkligen inte att det blir sämre till imorgon! 
Förövrigt går det hyfsat på jobbet nu inför morsdag! Hoppas att ni har haft en bättre dag!!

Ha det bra så ska jag försöka skriva mera! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar